Saturday, November 13

Dilanda Feminism

Pasti ramai yang terkesima melihat layout ini.

Haa.. apa sudah jadi? PINK? MERAH JAMBU ?
Feminin sungguh... =)

Sekali-sekala menjadi feminin tidak mengapa bukan?

Yalah, tukar langsir baru sempena raya ni. Tak best jugak kalau dok tengok yang tu je kan? Kene berubah la juge sekali-sekala.

Kita perlu perubahan dalam hidup. Perlu ada anjakan paradigma. Mungkin kita berubah kepada yang ekstrim. Tapi siapa tahu itu akan membawa suatu perubahan yang menjurus kepada kebaikan untuk kita? Tiada siapa tahu.

Namun sebenarnya layout baru ini adalah sempena menyambut Nore yang akan kelihatan ayu dalam KEBAYA MERAH JAMBU pada hari raya kali ini.

Nore juga baru tukar layout. Mulanya ingin juga guna layout yang sama, biar korang sume terkeliru sket, tapi tak sanggup pula rasanya untuk guna layout yang Nore gune tu. Ia tersangatlah EKSTRIM. Lantas layout yang sama diubahsuai untuk kelihatan seperti sekarang ini. Rasa-rasanya OK tak?

Syabas Nore sebab berjaya tukar warna favourite kau dari HITAM ke MERAH JAMBU.

Dan, layout ini juga dilancarkan untuk memberi special tribute buat seorang sahabat baik yang warna kegemarannya adalah merah jambu dan akan menyambut lebaran jauh dari keluarga buat pertama kalinya. Dan yang pasti ianya bukan Nore.

You know who you are...



Maka dengan ini secara rasminya saya mengisytiharkan " Pinkish Period " bermula dan akan ditamatkan pada suatu tarikh yang akan diumumkan kelak. Sekian.

~~~~~~~~~~~~~


Salam Idulfitri buat semua.
Rasanya sepuluh jari tidak cukup untuk disusun dan memohon kemaafan dari semua.

Semoga lebaran kali ini membawa suatu keceriaan kepada kita.

Namun dalam kita bergembira bersama keluarga, jangan sekali kita lupa akan saudara-saudara kita di Palestin, Iraq dan sebagainya yang menyambut Aidilfitri dengan peluru dan bom.

Bersamalah kita berusaha dan berdoa untuk kemaslahatan ummah bersama. InsyaALLAH.
Minalaidil walfaaiziin
&
Maaf Zahir Batin


Wassalam.

No comments: